Tjeeeeena!!

Det här är bloggen som ni ska kolla in när ni sitter hemma i kalla Sverige!

Under tre månader ska Ted,Robin och Glen åka iväg till sydostasien och njuta av värmen.
Här på bloggen kommer vi lägga upp bilder och skriva lite om våran resa.
Ska försöka uppdatera så ofta som möjligt och berätta vad som händer nere i Asien.

Planet lyfter imorgon 14.55 från Arlanda och vi landar i Bangkok runt sju tiden på morgonen lokaltid.
Eftersom vi alla tre är så lata så har ingen köpt någon kamera än men vi ska göra det första dagen därnere.

Detta var allt för nu och nästa gång jag skriver sitter jag i solen med en exotiskt drink i handen.

Tjingeling!
//Glen

Kommentarer
Postat av: Skit i det du!

Feta jävla grisar!!!!!

2010-11-29 @ 00:49:29
Postat av: Tobbe

Ha en trevlig resa idag grabbar och låt detta nu inte bara bli en lååååång fylleresa utan upplev något annat än det disiga ruset =)Take care och ha det kanon!!

2010-11-29 @ 04:32:55
Postat av: Tommy

Hej då era fetton, syns om 25 år. kanske hälsar på er på Hilton när jag kommer ner i mars. Tar med mig snus till ted och kondomer till glenn

2010-11-29 @ 11:29:19
Postat av: katarina

snällt, hoppas ni bränner er i solen. ;D

2010-12-09 @ 14:09:05
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0